سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌دار خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده، خبر داد و گفت: متهم در حین سرقت خودرو دستگیر شد.  

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت خودرو در محدوده وردآورد، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ چیتگر قرار گرفت.

او  ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، متهم را در حال تخریب و باز کردن درب خودرو ۲۰۶ مشاهده نمودند. متهم بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز به صورت پیاده متهم زمینگیر و دستگیر شد. متهم به جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در تحقیقات اولیه مشخص گردید که متهم سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است. همچنین متهم به ۷ فقره سرقت خودرو از نوع پراید و پژو اعتراف نمود. این سارق به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و دزدگیر به جهت ارتقا امنیت خودرو خود استفاده نموده و خودرو خود را در مکان‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته هستند پارک نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
یعنی آزادش کردن تا دزدی کنه؟!
آخرین اخبار